Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Wednesday 24 July 2013

yang mana satu pilihan kalbu.

As Salam..  #Ramadhan 16..


 Syukur... pejam celik dah masuk 16 Ramdhan kita berpuasa yerk..Cuma yang menjadi keresahan dan kerisauan hati ni time puasa berat semakin susut.Sangat hairan bila dapat tahu dari kawan-kawan yang diorang semua dengan "senang hati" menyatakan bahawa time  puasa nilah berat diorang semakin meningkat naik. Dah kenapa saya tidak seperti mereka?? errrr  kesian tengok diri sendiri sebab dah terlampau kurus , sekarang ni time puasa pergi office pakai uniform dah terasa kelonggaran , lebih-lebih lagi seluar..ohhhh ... bukan seluar jer tali pinggang pun dah pakai kat tahap min , still lagi longgar.

Oleh kerana masalah penurunan berat badan ,saya dengan segala hormatnya sedang membuat kajian terhadap supplement yang boleh membantu meningkatkan daya atau kadar pemakanan saya .Disamping merawat kulit yang kekeringan,

Before that ada orang cakap nak gemuk kena makan banyak-banyak , makan nasik ..makan ,,makan dan makan. ( sussah! sebab tak dapat makan dengan kuantiti yang banyak) #sigh...

Al maklumlah perempuan, dah memang tak boleh pisahkan dengan kecantikan atau org Ganu panggil jangok.. Jadi alang-alang nak tingkatkan usaha mengemukkan diri saya menyelam sambil minum air nak cari supplement yang boleh "mencantikkan" kulit  yang berapa cantik ni,

Melalui dari pengamatan saya sekarang ni produk yang tengah hot dipasaran : k colly sweet17,AuraWhite. Radiaglow, Soy Collagen, arrrr banyak... Kerana terlampau banyaklah saya tidak dapat membuat keputusan produk mana nak try ???  _,_" 


Any Suggestions?


0 jantung tertinggal: