Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Tuesday 23 August 2011

dia ni gedik

Dia ni memang gediklah, hahaha

tidak ada siapa-siapa pun yang menggedik actually...

liena just nak postkan satu gambar yang telah dieditkan oleh officemate liena a.k.a ex classmate kat  MMCe..
So untuk penghargaan diatas kesudian dia, liena uploadkan gambar ini sebagai tanda penghargaan dan terima kasih ..Konon-kononkan ! padahal aku terpaksa sebab kaw dah pernah tanya aku,  kat blog aku ni aku ada cerita pasal kaw tak..koya gowh mu paker..

Tapi apa-apa pun kawan liena ni menghasilkan satu gambar yang telah memuaskan hawa nafsu liena..upss,memuaskan hati liena..TERIMA KASIH LA pakeh.....ambik kaw..aku dah siap bold dan besarkan nama kaw kat blog aku..puas hati?hahahaha


inilah hasilnya :: gambar liena dan yie di safari bersama dua ekor zirafah belaan kami...hahaha

0 jantung tertinggal: