Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Thursday, 1 November 2012

#warkah buat ayahnda : tukar

Alhamdulillah ,hampir setahun bekerja ....  kali ini warkah buat ayahnda tercinta tentang selepas hampir setahun berkerja...

Untuk permulaan warkah ,, Al-Fatihah untuk ayahnda tercinta ,, semoga ayah berada ditempat orang-orang yang beriman.

Ayah, hari ni hari paling gembira buat along ,mak dan adik2.... hari ni kereta along dah keluar... ayah, Yie tolong along uruskan semua hal dari segi  loan bank sampailah hari ni.. Yie tolong along pergi ambik kereta dekat Proton... Along mintak maaf sebab terpaksa trend -in kereta peninggalan ayah..maafkan along,yah.... ayah,kereta baru along tetap sama macam kereta ayah dulu... warna putih,plat pun sama .. ayah, Yie banyak tolong along ... 

Ayah,sekarang along dah mampu  pakai kereta sendiri... ayah mesti gembira kan?.. along nak ayah pun gembira macam mana mak & adik2 gembira... Along janji along jaga kereta ni sepertimana ayah jaga kereta ayah dulu. Along ingat pesanan ayah .sentiasa check air,minyak hitam,tekanan tayar...

lepas ni,, along dah boleh drive kereta ni ke jertih tempat kerja along ... ayah,, ayah kena tau ,, along dah boleh drive jauh2 sekarang ... 


cuma satu,, along belum lagi pandai tukar tayar kereta.. walaupun dulu ayah dah pernah ajar,along...
lepas ni along kena buat semua tu dengan sendiri... tapi Allah sentiasa ada... dia bagi along Yie... untuk tengok2kan along... Yie pun sentiasa ingatkan along cara nak jaga kereta....

ayah , walau apa pun terjadi.. along percaya ,,,,ayah sentiasa tengok along dari jauh kan ayah?....

Along rindu ayah,,,along sayang ayah...dunia akhirat.....   :,(

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.ayah ... 

2 jantung tertinggal:

iday said...

dern. pakai keta dah ke. congrats taw. takpe,semua tu leh belajar k. :')

liena zaidin [ mrs yiena ] said...

alhamdulillah... rezeki Allah Taala....tuk adik2 ;)