Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Wednesday, 7 September 2011

menunggu detik bahagia itu...


Hati ini makin berbunga-bunga tahik ayam apabila memikirkan akan hal itu .Tidak dapatku gambarkan bagaimana perasaan aku apabila sedang berada pada ketika itu.Oh hanya Allah sahaja yang mengetahui akan hal yang indah itu.Kerana hari itu adalah hari yang terbaik dalam diriku .



Ketika jari ini sedang rancak menekan keyboard pc office TTI, hatiku juga rancak berdenyut seiring dengan jari-jemari ku yang tidak berapa nak runcing.

Tapi apa yang dapat aku bayangkan pada saat itu adalah senyuman yang penuh kepuasan dan kebahagian. Dan ingin aku menjerit " INILAH YANG AKU NANTI_NANTIKAN...OH DUNIA LIHATLAH AKU....LIHAT....."..



Dan pada saat itulah  aku akan menamatkan zaman remajaku sebagai seorang salah seorang trainee di TTI....

Aku menghitung hari demi hari...

Dan akhirnya aku terpaksa menyanyi lagu "Menghitung Hari by KD ".. Kerana masih banyak hari lagi yang perlu aku hitung ( lama lagi nak ada kt sini lah... grrrr )


Nota manusia sedang memberontak KEBOSANAN : terimalah lagu ini dari ku....menghitung hari.......detik demi detik..blaa blaaaa

2 jantung tertinggal:

iday said...

amboi dern,,ayat macam nak kawen dah,,terkejut aku,,haha,,TTI?best tu,,good Luck dern :)

liena zaidin [ mrs yiena ] said...

haha..bikin suspen jer...metacey iday..dern2 xsaba nk mghbiskan di tti..so far ok..kat tti ni.