Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Wednesday 10 August 2011

KALAULAH dot.dot.dot

kalaulah jam puncher ofis kat bawah tu boleh aku cepatkan , aku nak cepatkan secepat yang mungkin. bosan gila melepak atas kerusi empuk tanpa sebarang kerja then terpaksa mengadap pc sampai sakit mata .

Kalaulah aku dapat tarik balik kata-kata kasar aku semalam yang telah aku keluarkan tanpa sengaja. Seriously, aku menyesal sangat sebab asyik-asyik lost control nak marah jer kerja aku .

Kalaulah aku buat LI kat ____ area bandar, sah-sah aku takkan dapat ada kat rumah secepat yang mungkin. Sah-sah aku stuck masa perjalanan nak balik rumah. orang berebut nak sampai rumah awal...Puasa la katakan..

Kalaulah aku baik, mesti ramai yang suka kawan dengan aku,.Mesti ramai yang suka dekat dengan aku, Macamlah takda orang kawan dengan aku even aku jahat sekalipun kan..kikiki

Kalaulah aku putih melepak, hidung mancung, pipi tersorong-sorong , mesti ramai photographer ambil aku jadikan aku talent diorang at least dapat side income kan buat kerja-kerja mendermakan wajah ni . Nak buat macam mana dah kulit terlebih warna , paling-paling koman pun aku dapat jadikan talent tuk camera purple aku takpun camera hp aku sendiri.

Kalaulah aku pandai drive backhoe ,bulldozer etc..Aku nak langgar jer manusia-manusia yang drive kereta yang nak masuk simpang tak bagi signal awal-awal..Tak pasal-pasal aku buat brek emergency ,,pretttt.. kalau langgar...? aku jugak yang dipersalahkan...

Kalaulah doraemon tu kawan baik aku, aku nak mintak tolong dia bawak aku balik ke zaman sekolah aku. Rindu pulak kat cikgu-cikgu, musuh-musuh, kawan-kawan, bola-bola, padang, rumput, bau peluh, warden, kakak yang jage dewan makan...hahaha tak kuasa nak rindu kakak yang jaga dewan makan tuh...=P

Kalaula aku dapat duit RM1juta..urm....masa ni tak boleh nak fikir aku nak buat apa dengan duit tu..Melainkan kalau betul-betul duit tu dah ada kat tangan aku, confirm macam-macam benda secara spontan aku nak beli.

Kalaulah aku rabun, haruslah aku pakai cermin mata atau contact lens..Kalau tak, merabalah aku , walhal masa tu hari siang . Tak rabun pun aku gatal pakai contact lens. Sajalah konon-konon nak mencantikkan mata. Padahal tak cantik pun, sama jer macam mata yang asal..


Kalaulah aku tinggi 180++ cm , mesti aku dah boleh apply kerja jadi  model .hihih. Sebenarnya kalau aku tinggi aku mesti dah boleh balance dengan BF aku. Baru orang boleh panggil kami "longjong"..


pssstt: grrr ...cukupla berkalau-kalau untuk hari ni. Bosan tahap babeng tunggal ni. Kita sambung berkalaulah pada masa akan datang pula...







0 jantung tertinggal: