Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Monday 3 January 2011

new year di Angulia resort

New year disambut di Angulia Resort yang berlokasi di Marang. Apa yang boleh digambarkan disini adalah kegembiraan,kepuasan dan keletihan. Mana tidaknya 2 hari 1 malam kami berkampung di sana dipenuhi dengan aktiviti yang mencabar dari segi mental dan fizikal. Perkampungan ini lebih menjurus kepada mengeratkan hubungan sesama ahli kelab dan bukan saja-saja nak sambut tahun baru pun.

Perjalanan kami menuju ke Angulia adalah dengan scooter masing-masing ,mengambil masa hampir sejam sebab kena tunggu yang lain-lain .Harap maklum memang susah nak bangun awal-awal pagi lebih-lebih lagi golongan kaum Adam..

Hampir-hampir nak sampai Liena boleh terlajak sekali dengan Kema a.k.a Miss Ribena . Bengong betol, Angulia pun boleh aku tak tahu kat mana...aiskhh malu....

Sebelum menjalankan aktiviti yang mencabar mental dan fizikal kami, kami terlebih dahulu diberi kumpulan. Ada 5 atau 6 kumpulan kalau tidak silap Liena. Tak ingat.. Aktiviti yang pertama adalah jeng jeng jeng...Setiap kumpulan dikehendaki menyelesaikan misi dengan mencari kad yang berwarna dan mengikut segala arahan kad tersebut sehingga di penamat. Dan antara perkara yang perlu kami buat adalah.: 

~ MENYANYI LAGU NEGARAKU DENGAN SERIUS. termegah-megah sorang-sorang sebab sebelum tu kena berlari kat pantai.
~DIKEHENDAKI MENYEBUT 5 RUKUN ISLAM MENGIKUT URUTAN YANG BETUL.tengah-tengah nak cepat dah semua tertukar mana yang first mana yang last
~ SETIAP AHLI KUMPULAN DIKEHENDAKI BERMAIN "BATU SELAMBUT ". Nasiblah Liena juara kampung hahahhaa
~ DIKENDAKI MENYUSUN SELIPAR YANG DIPAKAI KEPADA 2 TINGKAT. kat point ni Mr.Yie yang jaga tapi dia langsung tak tolong..hehehe.kurang asam.
~ DIKEHENDAKI MENCANTUM LOGO srf  YANG TELAH DI CERAIKAN. Task yang paling senang, hihihi

Dan pemenangya adalah, sorry Liena tak ingat. 

Dan aktiviti yang seterusnya : main kotak beracun, main make up -make.

So,layan jerlah gambar-gambar.


huru-hara : time to main masak2




tepung gomok



sebelum balik


Nanti Liena update .



Nota SUKASUKI:  Saya enjoy dengan program ini. uyeahh


0 jantung tertinggal: