Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Thursday 27 December 2012

hijrah zalina binti zainudin.



Alhamdulillah hampir setahun saya dengan pendirian yang baru ..Atas izin Allah , akhir saya berjaya mengharungi pelbagai dugaan untuk meneruskan niat suci ini.. Mungkin sebelum ini sukar untuk saya menyesuaikan dengan perubahan ini namun Alhamdulillah berkat ketabahan serta dorongan orang-orang sekeliling saya dapat mengekalkan imej ini sehingga sekarang . Terima kasih yang tidak terhingga buat bonda tercipta dan juga kekasih hati encik pakwe serta rakan-rakan yang telah memberi dorongan .
Sehingga sekarang saya masih lagi bertudung ,, dan In Sha Allah , mungkin akan memperbaiki lagi kekurangan diri dari segi bertudung ,berpakaian , percakapan serta perlakuan... Ameeen...


separuh jiwa ini adalah bonda tercinta :::

terima kasih bonda , sentiasa bersama  ;)







dan juga terima kasih teman bercinta , kerana selalu menyokong  ..  ;)
















2 jantung tertinggal:

sayaidaydotcom said...

sayangggg :')

bagusssssslah, bertambahtambah cantik :')

LienaZaidin said...

tqsm sayang ...... awk pun cantikcantik tertarik...more feminin.....