Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Thursday 12 April 2012

pejam celik 2x

As salam..
Kita sudah hampir menghabiskan minggu pertama dalam bulan April2012. Terasa pantas waktu bergerak dan semestinya waktu mencemburui kita lebih-lebih lagi apabila seseorang itu seorang yang bekerja. Alhamdulillah selama hampir empat bulan di dalam tahun 2012 saya diberi rezeki dan peluang yang bagus untuk terus mencari dan membina sebuah kehidupan yang hampir lengkap, walaupun pada hakikatnya saya masih lagi perlukan kekuatan saya iaitu ayah. Walau bagaimanapun, hidup ini harus diteruskan dan saya bersyukur ke hadrat Illahi dengan apa yang telah Dia limpahkan kepada saya serta ahli keluarga yang lain. 
Dalam tidak sedar juga saya bakal mengjangkau usia 23 tahun dan haruslah berhati-hati kerana saya mungkin akan diajukan soalan yang biasa . " bila mahu kahwin?"  .yuhh.. sukar untuk menjawab soalan yang agak sedikit susah itu.
Namun, saya sentiasa berdoa agar dipermudahkan segala urusan .Amin... dan untuk para sahabat pembaca saya juga. Semoga apa yang kalian harapkan akan tercapai..Insyaallah.



0 jantung tertinggal: