Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Sunday 5 February 2012

cebisan rasa

Aku mula diselubungi rasa takut untuk mengharapkan sesuatu yang belum pasti. 
Mungkin dengan pelbagai perkara telah berlaku. Biarkanlah rasaku ini terus ada dalam diri aku sendiri.
 Aku mula boleh rasakan aku sememangnya boleh berdikari. 
Tidak menjadi satu kesalahan untuk berharap tapi biarlah aku sendiri dengan caraku untuk mengurangkan rasa berharap ini.
Ini bukan bermaksud aku berhenti berharap,cuma ia adalah secebis rasa yang aku lalui sekarang seorang diri.
Menangis dan meratap dengan apa yang sedang aku lalui sekarang.
Namun aku peraya pada ketentuan dariNya.
Akan ada satu sinar bahagia dipenghujungnya.

0 jantung tertinggal: