Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Monday 12 December 2011

im back !!

Assalamualaikum . Setelah sekian lama menyepi dari dunia belog. BTW saja nak merehatkan otak dari semua ini sebab terlalu sibuk dengan LI . Alhamdulillah setelah selesai segala bagai yang berkaitan dengan LI saya dapat meluangkan sedikit masa saya dengan mengupdatekan belog kesayangan saya ini. 
Anak-anak kesayangan saya pun sudah makin membesar dengan sihat ,kalau dihitung secara rawak mereka sudah berusia hampir 5 bulan. They are so cute. 
My encem boi.  << JEBEQ >>

This is one of my favourite,. Ada 4 lagi si kecil .Tapi tak dapat nak snap gambar semua sebab si kecil dah makin aktif. Seriously, bila ada si kecil kat rumah saya dapat rasakan saya mempunyai satu tanggungjawab menjaga makan minum si kecil. urm actually bukan makan minum jer, kencing berak pun terpaksa kena amik  peduli. Walau apapun sedkit sebanyak mengajar saya how to treat si kecil . Nanti tak susah bila diri ini dah bergelar ibu . hehehehehe.

Seronok bila ada penyeri kat rumah. Hari-hari saya ditemani dengan aksi lincah si kecil. Tapi terpaksa bagi 3 ekor lagi  si kecil kat orang lain, sebab tak dapat nak jaga banyak-banyak. So..sapa yang nak  amik 3 lagi si kecil saya sebagai anak diorang? anyone??  

sobs..sobs..sobs.. sedih.. 


0 jantung tertinggal: