Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Tuesday 18 October 2011

my 1st :: day by day ::

i don't know how to describe about my feeling right know... And i admit that i am regret because what i have done last night.. But seriously, i didn't know why its happen and why..why ..why.....

tapi why ..why pun .. Hari ni dah genap setahun ..

Tiga ratus empat puluh lima hari LZ sudah bersama dengan beliau. Mengenali nya adalah satu perkara yang paling terindah sekali kerana saya tidak pernah sekali menyangka bahawa beliau  akan menjadi teman bercinta.And until now,im still like i am dreaming..pangpang...lempang muka banyak-banyak...sebab tak cayer

Seharusnya saya perlu menerima kenyataan bahawa beliau adalah orang kedua terpenting dalam hidup saya selepas family..Saya sendiri merasakan yang hidup ini tidak akan dapat menerima kenyataan bila kehilangan beliau.Saya tidak pernah peduli pada sesiapa sahaja yang berbicara "keobsesan "cinta saya terhadap beliau.Buat apa difikirkan tentang cakap-cakap orang luar mereka tidak memberi pengaruh apa-apa untuk kehidupan saya .

Kami declair tidak ada siapa pun yang mengetahuinya dan sepanjang tempoh kami berahsia  banyak jugak halangan yang terpaksa kami tempuh .

Alhamdulillah...Alhamdulillah....Syukur...Diberi perhubungan yang indah sehingga hari ini...
Alhamdulillah dikurnia dan ditemukan dengan seorang insan yang tidak pernah jemu menasihati dan menyayangi diri ini.

Walaupun masih jauh lagi perjalanan perhubungan kami.Dan semestinya LZ mengerti bahawa LZ masih lagi mempunyai perjalanan hidup yang masih jauh..

Mudah-mudahan dengan keberkatan Allah, Keluarga dan juga sahabat,,, Hubungan ini akan terus terjalin.InsyaAllah..Amin amin...
**************************************************


Oleh kerana kami menggelarkan diri kami ni  encik mickey + puan Minnie.. hohohoho
Saya telah menempah sepasang bantal couple yang comel dari jiha...Salah seorang blogger dan sedang giat menjalankan kegiatan businessnya di blog... So for jia thanks a lot.. 

And hope  present ni boleh meredakan marah + kecewa mr.Yiena terhadap LZ sebelum ni.. uwaaa......

Tetiba rasa nak "teriok" jer....

I LOVE HIM SO MUCH....

0 jantung tertinggal: