Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Monday 24 October 2011

harga tiket NEBENG

Tajuk entry dipetik daripada tajuk berita SH keluaran Terengganu ,yang mana tajuk tersebut terpampang besar di muka surat hadapan SH pada hari ini.

Memang nebeng sangatlah dengan harga tiket untuk perlawan pada kali ini.RM50 .Satu nilai yang sangat  besar bagi peminat bola sepak negeri Terengganu. Itu belum lagi ditambah dengan kos pergi dan balik. Harga dah level VIP .. 

Namun pun begitu, LZ dapat perhatikan semangat penyokong skuad Peteh TERENGGANU Peteh tidak pudar walau hanya dengan harga tiket yang nebeng itu. Harga tiket yang mahal tidak menjadi penghalang untuk penyokong Terengganu menghadirkan diri mereka di stadium nanti. Apa yang menjadi keutamaan adalah mengharapkan skuad bola sepak Terengganu meraih kemenangan . 

Seandainya  kemenangan berada di pihak Terengganu, ia adalah merupakan kemenangan berganda buat skuad bola sepak Terengganu. Dan 2011 adalah tahun Terengganu.

Wah gila betul ..semangat sedang  berkobar-kobar menyirap ni ketika sedang menaip post ini. LZ excited walaupun LZ tidak dapat join tengok live.Apa-apa pun harap match kali ni menang lagi. Boleh join berarak & dapat jersi free lagi...

Apepun harga tiket memang NEBENG + CEKIK DAROH....


Nota excited : Mendoakan kejayaan skuad Peteh GANU Peteh meraih kemenangan lagi... Amin..
:: Esok cuti ,,, Selamat bercuti semua ::

0 jantung tertinggal: