Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Tuesday 20 September 2011

nanti macam mana?


   Walaupun reaksi saya hanyalah " biasa" apabila  dia memberitahu bahawa dia nak  apply kerja di sebuah daerah yang jauh dari daerah saya tinggal sekarang ,namun sebenarnya segala bagai perasaan dah timbul masa tu. Saya buat jer muka slumber tapi dalam hati Tuhan saja yang tahu macam mana rasanya.
    Tempat yang dia nak apply kerja tu terpaksa dirahsiakan nanti ada yang cop aku mengada-ngada,,,Pakwe kerja tak jauh mana pun nak bising..macam kerja oversea..ahahahhaa...ada mak kesah?...ehehe
   Masa dia cakap kalau dia dapat kerja kat sana ,dia kena stay sana jugakalah. urm...okay..Tapi dalam hati erghh....Dah macam-macam dah fikir, kalau dia stay sana, saya disini bagaimana? Mesti susah nak jumpa ,mesti kalau  jumpa pun jarang-jarang dan tidak akan selalu macam sekarang.haaa nampak tak ngade2?
   Tapi kalau itu adalah yang terbaik untuk diri dia dan juga saya , rasanya tidak menjadi beban yang berat untuk berjauhan.Takkanlah saya  nak halang dia bekerja mencari rezeki ..Dia bekerja bukan untuk main-main atau berfoya-foya ..(pujuk hati ini)Tapi hati ini sentiasa resah gelisah sebab terpaksa berjauhan dengan dia Haruslah ... Akan ada rasa rindu, akan timbul segala rasa yang bukan-bukan.. ehehehe...

*** dah kenal sangat ***..Dah masak sangat dengan perangai ***,suka sangat fikir bukan-bukan,suka jatuh hukum sendiri,erhh kucing!... 

   Itulah ayat dia ,selalu macam tu kalau saya buat satu isu yang menyebabkan mood dia spoil..Tapi dia cool, cepat-cepat bagi ceramah dengan muka macam kucing yang bekeng.  Garang , tapi cool ...Act, saya suka tengok muka dia bila marah, sebab tu saya senyum sorang-sorang bila dia marah saya...kegedikan disitu
   Orang kalau dah kena marah ,mesti buat muka masam or bersalah...Tapi saya, siap senyum-senyum ...sebab saya suka mendengar dia berleter.
*** selalu maafkan ***, sebab *** tahu ,esok lusa *** buat jugak..dah tahu sangat perangai zalina, baik suruh daripada larang..kalau larang makin *** buat..kan?
yer..yer ..yer betullah tu,,, Sayang dia...* blushing *

Tapi its was ukey kalau dia ingin begitu kerana mengejar kesempurnaan hidup.. Itu yang terbaik, lepas dah settle semua and dah dapat apa yang dihajati baru selesaikan yang lain...

SAYANG ***... ('',)

AMARAN KERAS: post yang agak gedik ... lalalala 







1 jantung tertinggal:

sayaidaydotcom said...

so sweettttt,,dern2,,jgn risau,,dia pergi nk kerja,,cr duit,,,nanti pas kumpul bnyk2 ler wat kawennn,,terus dekat2,,xjauh dah,,he4