Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Wednesday 13 July 2011

HAPPY BIRTHDAY ,sayang..

special cupcake for you and also me. :)
hari ini genap 22 tahun usia kita. 22 bukanlah satu angka yang sedikit,tapi sekiranya kita tengok sejauh mana angka 22 ini memainkan peranannya? Hanya atas diri kita masing-masing yang mampu menjawab.

Walau apa pun ,pada  detik ini bahagia dirasa. Kali pertama menyambut hari kelahiran kami bersama.Menunggu kemuncak 13 Julai 2011  di pantai Batu Burok. Disertai dengan 2 lagi sahabat yang turut memeriahkan suasana pada malam itu dengan nyanyian sumbang dari mereka.

Saya ucapkan SELAMAT HARI LAHIR untuk awak,dan awak pula ucapkan SELAMAT HARI LAHIR untuk saya.
Apa yang saya rasa  saat itu adalah  BAHAGIA dan SYUKUR,sebab Allah temukan saya dengan lelaki yang banyak persamaan dengan saya.Untung saya dapat awak dan tak rugi awak tunggu saya . (",)..

0 jantung tertinggal: