Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Monday 22 April 2013

pergi takkan kembali #jebeq

Sedih, luluh hati bila dapat berita daripada adik bahawa jebeq dah arwah. Secara tidak sedar saya hanya mampu menitiskan air mata nak balik Kuala Terengganu rasa tak berbaloi jebeq pun mungkin dah 2 hari mati .Keadaan dia pun dah teruk sampai tak boleh nak alih dan tanamkan dia.

Saya relakan jebeq pergi dengan damai, Hati ni terkilan sebab sebelum jebq mati ,dia dah sakit.. Tak aktif macam dulu-dulu. Banyak menyendiri. Last saya cakap dengan jebeq before saya pergi Besut. Saya ada cakap nak ambik cuti nak bawak dia pergi vet.

Tahu-tahu jer dapat call daripada adik, jebeq was died..

Mungkin lepas ni cari lagi kucing , tapi payah nak dapat yang sama macam jebeq. Baik, dengar cakap ,pandai....

im gonna miss you , jebeq..  and im really miss your voice.. pity cat want a meals...

almost 2years , and my love forever n after..  ;(

0 jantung tertinggal: