Pages

PLACE YOUR ORDER HERE

TYPE
Name:
Email Address:
CONTACT NO
ADDRESS
LIST OF ORDER/QUANTITY
ACCEPT T&C

This form powered by Freedback
Saturday 17 September 2011

bongork !


hey, mana boleh rasa marah macam ini..Tidak boleh...Tidak elok untuk kesihatan muka ,kaki dan tangan..syuhhhh2...biar jauh-jauh boleh tak encik marah?.. SYuhhhhhhhh.... Damn betul...!...

Pergilah ambil wudu' Insyallah akan hilang..

Hey, kenapa encik marah sentiasa datang dalam kehidupan kita?? hey encik marah..engkau sengaja mahu menguji puan kesabarankan? hey hey...tak kuasa mak tau !!..

Step back away ..please !! wahai encik Marah..Dah tak kuasa nak melayan karenah engkau !


Tidak ada yang suka akan encik marah ini..tetapi dia sentiasa hadir dalam kehidupan manusia. Kenapa dengan encik marah ni? dia Tidak faham bahasa ke? orang tidak suka dia muncul juga...eh... geram 

tengok rupa engkau wahai encik marah..buruknyer macam kambing ...patut pun ramai yang tidak suka dengan engkau..

MasyaAllah,,, rupanya engkaulah penyebab segala-segalanya...hanaya engkau jer dah boleh buat orang ramai pecah-belah.....padahal ini engkau ni kecil jer ...senang jer nak musnahkan engkau...tapi kalau nak musnahkan engkau haruslah kena ada puan sabar...

puan sabar...ooo puan sabar...manalah makcik ni....kenapalah bila encik marah muncul ,,puan sabar hilang dan menyepi...BANGKIT wahai puan sabar....jangan biar encik marah tindas engkau..eee ....engkau pun satulah puan sabar....Lemah!! engkau takutkan encik marah ker? ehhh bangkit...kalau kau kuat mesti aman dunia ini... tapi engkau ini sangat LEMAH!!.... 


Encik marah ..aku tidak suka akan engkau..sebab aku rasa puan sabar lebih baik dari engkau..so... please...jangan engkau muncul dalam hidup aku lagi ..sebab aku dah ada puan sabar...puan sabar buat hidup aku tenang ...puan sabar juga dah banyak ajar aku erti bersatu padu..walau apa pun yang jadi aku tidak akan mencari encik marah lagi...sebab puan sabar dah cukup bermakna untuk aku...


Alhamdulillah....


Sekian sahaja ...coretan dipagi hari ... ekekekeke ('',)

Nota sabar: Aku dah banyak belajar dari pengalaman...dan aku bersyukur sebab kadang-kadang aku dah boleh handle kemarahan aku...




0 jantung tertinggal: